بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

15

لالایی سرو سرافراز

لالایی سرو سرافراز لالالالا گل نازم تویی سرو سرافرازم تویی سرو و تویی کاجم تویی افسر، تویی تاجم لالالالا گل نرگس نباشم دور، ِز تو هرگز […]

لالایی مهتاب لالا

لالایی مهتاب لالا مهتاب لالا گنجشک، لالا سنجاب، لالا آمد دوباره مهتاب، لالا لالا، لالایی، لالا، لالایی لالا، لالایی، لالا، لالایی گل زود خوابید مثل همیشه […]

لالایی لالا لالا بهشت من

لالایی بهشت من لالا لالا بهشت من لالا لالا گل پونه گل خوش عطر بابونه بهارسبزعمرمن گل ایوونه این خونه لالا لالا لالا لالایی چراغ خونه مایی […]

لالایی خواب قصه

لالایی خواب قصه لالایی کن بخواب خوابت قشنگه گل مهتاب شبات هزار تا رنگه یه وقت بیدار نشی از خواب قصه یه وقت پا نذاری تو شهر […]

لالایی مونس خواب

لالایی مونس خواب لالایی ماه و مهتابه لالایی مونس خوابه لالایی قصه گل‌هاست پر از آفتاب پر از آبه لالایی رسم و آیینه لالایی شعر شیرینه روون […]

لالایی بهاری

لالایی بهاری لالا لالا بهار اومد چه گُل‌هایی به بار اومد به پابوس گُل از هر سو صدای جویبار اومد لالا لالا گُلم نازه که شب هم […]

لالایی تابستانه

لالایی تابستانه لالا لالا گل پونه گل زیبای بابونه بپوش از برگ گل، پیرهن هوا گرمه، تابستونه لالا لالا شب تیره بخواب گلبرگ من، دیره! تموم […]

لالایی پاییزه

لالایی پاییزه لالا لالا که باد اومد چه بی پروا و شاد اومد لالا لالا گل مِهرَم شب مشق و مداد اومد لالا لالا گل آلو […]

لالایی زمستانه

لالایی زمستانه لالا لالا لالا کی شد؟ زمستون اومد و دی شد چه روزا و چه شبهایی به سرعت اومد و طی شد لالالا وقت لالا شد […]

لالایی شاه دین

لالایی  شاه دین لالایی گل زیبای مادر لالایی همه دنیای مادر لالاکن تا بگویم من برایت حسین است سومین برج امامت حسین، دلبند زهرا و علی […]

لالایی عاشورا

لالایی عاشورا مدینه بود و غوغا بود اسیرِ دیوِ سرما بود محمد سر زد از مکه که او خورشیدِ دل‌ها بود لا لا خورشیدِ من لا […]

لالایی انتظار

لالایی انتظار لالا لالا گل پونه آقا خیلی مهربونه اگه نیستش میون ما ز ما غافل نمی‌مونه لا لا لالا گل لاله فقیر تو کوچه می‌ناله […]

لالایی امام آخر

لالایی امام آخر لالایی گل زیبای مادر لالایی همه دنیای مادر لا کن تا که خوابت در رباید که مادر عقده دل را گشاید لالالالا لالا […]

لالایی مرد فردا

لالایی مرد فردا لالایی لا گل بابا تویی خوشبو، تویی زیبا بخواب ای نور چشمانم به روی سینه بابا لالایی گل چایی عصای دست بابایی که […]

لالایی آرام دل

لالایی آرام دل اَلا لا لا گلم باشی تو آرام دلم باشی نشینی در کناره مه نمیرم و برم باشی اَلا لا لا گل سنبل جهان […]

لالایی غلام حضرت معصومه

لالایی غلام حضرت معصومه لالالالا که لالات می‌کنم من نگا بر قد و بالات می‌کنم من لالالالا که لالات بی‌بلا باد نگهدار شب و روزت خدا […]

  • ۹۶/۰۸/۱۶
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی