بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

نرده

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای قیمت، نرده شیشه ای بالکن، نرده شیشه ای تراس، قیمت پله شیشه ای، نرده استیل شیشه خور، حفاظ شیشه ای بالکن، راه پله شیشه ای

اضافه کردن نرده به راه پله، موجب تامین ایمنی راه پله می شود. در کنار این ایمنی، شما می توانید زیبایی خاصی را نیز به راه پله های محل کار یا منزل خود بدهید. برای این منظور می توانید از ترکیب نرده های استیل و شیشهاستفاده کنید. این نرده ها بسیار شیک و زیبا است. سیستم های نرده کشی استیل علاوه بر استحکام و ایمنی، ظاهری زیبا به مکان شما می دهد.

ترکیب شیشه و استیل مدت طولانی برای شما کار می کند. این مواد دچار خوردگی که به سایر مواد آسیب می زنند، نمی شوند. استیل و شیشه بهترین مواد برای مصارف خانگی هستند، زیرا به راحتی تمیز می شوند. ساختمان شما پس از نصب نرده کشی استیل و شیشه، جلوه ی دیگری پیدا می کند. چنین جلوه ای مطمئنا ارزش سرمایه گذاری را دارد.


هندریل یا نرده های شیشه ای
نرده های شیشه ای علی رغم جنس شیشه ای خود از استحکام بالای برخوردار هستند که به خوبی نور محیط را حفظ می کنند.
نرده های شیشه ای در 2 مدل اجرا می شود:
1- با شیشه سکوریت
2- با شیشه لمینت
در نرده شیشه ای نوع اول از شیشه سکوریت 8 تا 12 میلیمتر و برای پایه ها از پروفیل آلومینیوم یا استیل استفاده می شود. این پروفیل ها بر اساس ارتفاع هندریل با فاصله های معینی از یکدیگر قرار می گیرند. شیشه ها نیز در این پروفیل ها جاگیری می کنند. پایه ها نیز با بست شیشه گیر ثابت و فیکس می شوند. در نهایت درپوش آلومینیومی آنادایز بر روی این پایه ها قرار می گیرد. قیمت این نوع نرده ها که به صورت ترکیبی عرضه می شوند، یک سوم نرده های تمام شیشه است. برای ساختمان های مسکونی و اداری و راه پله و ویلا و بالکن و تراس و محوطه استخر و همین طور نمای ساختمان به کار می رود.
لمینت از قرار گرفتن دو عدد از شیشه های سکوریت با ضخامت های 5 و 8 و 10 میل را کنار یکدیگر ساخته می شود. حداکثر ارتفاع در نرده های شیشه لمینت 150 سانتی متر می باشد که استاندارد بین المللی می باشد. این نوع نرده به صورت نرده های تمام شیشه عرضه می گردند، یعنی فقط از شیشه استفاده می شود، هم به عنوان پایه نرده و و هم به عنوان گارد محافظ به کار گرفته می شود. ضخامت شیشه 12 تا 16 میلیمتر بوده و از هندریل استیل وآلومینیوم و چوبی استفاده می شود. برای اماکن عمومی مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها، فرودگاه، مجتمع تجاری و هتل ها مناسب است.

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی