بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

خوش آمدگویی به بهار

با آوردن حس و حال بهارگونه به درون خانه، روح و روان خود و فضای خانه را بهاری کنید. این فصل، پتانسیل بالایی به‌ منظور ارائه ایده‌ های جذاب برای دکوراسیون بهاری به شما دارد. تزئینات و دکوراسیون بهاری همیشه باعث می‌ شود که در خانه احساس تازگی و طراوت ایجاد شده و فضای خانه پس از یک زمستان سرد از گرما و لطافت بهاری پر گردد؛ اما چگونه بهار را به خانه خود بیاوریم؟

خوش آمدگویی به بهار 
گام نخست برای ورود بهار به خانه، مرتب کردن درهم‌ ریختگی‌ ها است. خانه شما با برطرف کردن بی‌نظمی‌ ها و ریخت‌ و پاش اسباب بازی‌ ها، لباس و دکوراسیون نامرتب، آماده پذیرایی از بهار خواهد شد. شما می‌ توانید برای ساماندهی اسباب و لوازمی که در زمستان از آن ها استفاده می‌ کردید و در فصل بهار دیگر به آن ها نیازی ندارید از سبدهای حصیری، قلاب‌های آویز و جعبه‌ های فلزی و یا چوبی استفاده کنید. مرتب بودن خانه، زیبایی مطلوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس به طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت دهید.

پیشنهاد مطلب: قبل از بازسازی دکوراسیون چه چیزهایی باید بدانید (بخش اول)

دکوراسیون بهاری خانه

دکوراسیون بهاری خانه

بهار، یک مهمان ویژه 
ورودی خانه خود را به‌وسیله رنگ‌ آمیزی با رنگ‌ های لطیف و روشن برای استقبال از بهار آماده سازید. پس از آن یک حلقه گل بهاری درست کنید. می‌ توانید این حلقه را با استفاده از ساقه‌ های گیاهان سبز، بسته‌ های بذر گیاهان زینتی و با هر آنچه در دسترس دارید و شاید دورریختنی؛ اما زیبا به نظر برسد، درست کنید. پس بهتر است برای دکوراسیون ورودی آپارتمان، ۱۰ وسیله جذاب دکوری را بشناسید.

رنگین‌ کمان فصل‌ ها
فصل بهار، بهترین زمان برای آوردن رنگ‌ های شاد و دلپذیر به خانه است. این کار یکی از ارزان‌ ترین و ساده‌ ترین ترفندها برای ایجاد حس سرزندگی است و تأثیر آن می‌ تواند بسیار چشمگیر باشد. نیازی به کار پیچیده نیست. کافی است کار ساده‌ ای مانند قرار دادن یک ظرف رنگارنگ برای چیدن میوه‌ های تازه بر روی کانتر آشپزخانه انجام دهید. هنگامی‌ که به استقبال بهار می‌ روید، رنگ‌ های آبی ملایم، صورتی پاستل، بنفش کمرنگ، سبز و هر رنگ روشنی می‌توانند به خانه شما راه یابد. یک راه آسان برای اضافه کردن رنگ به خانه، استفاده از کوسن، پرده و لوازم جانبی رنگین است. مطمئن باشید که کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد.

دکوراسیون بهاری خانه

دکوراسیون بهاری خانه

شکوفه‌ های بهاری، این موجودات شگفت‌ انگیز
فضای خانه خود را با گل‌ های تازه بهاری تزئین کنید. با وجود گل‌ های حیرت‌ انگیز و زیبا در اطراف خود، اکنون زمان مناسبی برای آوردن برخی از آن ها به داخل خانه است. گل‌ ها اساسا در هر فضایی تغییر چهره آنی ایجاد می‌ کنند و خلق‌ و خوی فضا را تغییر می‌ دهند. در هر یک از فضاهای نشیمن، غذاخوری، اتاق‌خواب، حمام و آشپزخانه یک دسته‌ گل را در یک گلدان بگذارید تا حضور بهار را برایتان تداعی کنند.

عطر دل‌ انگیز بهار
یکی دیگر از ایده‌ های بهارانه، اضافه کردن عطرهای موردعلاقه به فضای زندگی است. با آوردن گل‌ های تازه به داخل خانه عطر گل‌ های لوندر، پونه و گل رز را نفس بکشید.

پیشنهاد مطلب: پارتیشن شیشه ای

خورشید درخشان در خانه
برای داشتن فضایی روشن‌ تر در فصل بهار نیاز به نورهای گرم و درخشان دارید تا محیط خانه را برایتان روشن و روح‌ بخش کنند؛ بنابراین می‌ توانید از عناصری استفاده کنید که در بازتاب هر چه بیش تر این نورها مؤثر باشند؛ مثلا می‌توانید فضای خود را با لوازم و هر چیز زردرنگ تزئین کنید. درون یک‌ کاسه بزرگ یا گلدان شیشه‌ ای لیموهای زردرنگ بگذارید و آن را بر روی اپن آشپزخانه خود قرار دهید. هم‌ چنین برای آنکه فضای خود را آرام و روشن نگه ‌دارید، می‌ توانید پرده‌ های سنگین زمستانی را برداشته و سپس آن ها را با پارچه‌ هایی از جنس وال، توری و یا حریر جایگزین کنید.

  • ۹۷/۰۱/۱۸
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی