بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

نرده آلومینیوم پایه مربع هندریل مستطیل

نرده های جدید مربع و مستطیل در سه رنگ سیلور ، برنز و طلایی قابل اجرا در راه پله:

شرکت آریو حفاظ با طراحی جدید قالبهای اختصاصی پایه مربع 40 در 40 تک کاناله ،هندریل مستطیل 60 در 25 ، حفاظ 14 در 14 و استارت 70در70 وهمچنین طراحی و تولید قطعات جدید این نوع نرده و نحوه نصب آسان آن تحولی بزرگ در معماری ایجاد کرده است. به طوری که امکان اجرای آن در بالکن و راه پله هم به صورت ساده هم به صورت فرانسوی که مورد تایید آتش نشانی است ، میباشد. وهمچنین این سبک طراحی قیمت این  نرده را تا 50% نسبت به قبل کاهش داده است.

نرده راه پله و بالکنی آلومینیومی نرده های جدیدی است که اخیرآ جایگزین نرده استیل و آهنی در اروپا شده است.

نرده آلومینیوم آبکاری نمیشوند یعنی  روش تولید و براق شدن آلومینیوم بدین صورت است آلومینیوم بصورت شمش تولید میشود و بعد از آن بصورت استوانه یا بیلت تبدیل میشود و در دمای 400 درجه سانتی گراد که نرم و قابل انعطاف میشود توسط دستگاه پرس اکستروژن تزریق میشود و توسط قالبهای مختلف با اشکال مختلف که در داخل دستگاه قرار میگیرند مثل لوله 50 یا پایه 40 ، از دستگاه تزریق شده و به صورت 6 متری برش میخورد و استرچ یا کشیده میشود و بعد ازآن داخل کوره های حرارتی یا اج شده و منیزیم آن میسوزد و از حالت نرم یا قابل انعطاف به صورت پروفیل سخت تبدیل میشود.

  • ۹۶/۱۰/۲۳
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی