بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

یراق آلات

نرده استیل از یراق آلات و اتصالات مجزا و جدا از هم متشکل شده است. لوله ها و پروفیل های استیل پس از برش در اندازه های تعیین شده به وسیله این یراق آلات و اتصالات استیل به یکدیگر وصل و نصب می شوند. نرده استیل زنگ نمی زند، با دوام است، ضد ضربه و دکوراتیو است. حفاظ استیل به محیط های نصب شده ظرافت و زیبایی خاصی می بخشد و برای مکان هایی مانند راه پله ساختمان ها، بالکن، تراس، ورودی ساختمان، پارک ها و فضای ورزشی بسیار مناسب است. از نرده و حفاظ استیل برای بانک ها، باغچه ها، استخرها، هتل ها و مراکز خرید و فروشگاه ها نیز استفاده می شود.

حفاظ استیل یکی از نوآوری های سیستم ایمنی ساختمان است که علاوه بر زیبایی دارای استحکام چندین برابر در مقایسه با حفاظ های آهنی است. همچنین قابلیت اجرا در طرح های هندسی گوناگون را نیز دارد و به دلیل استفاده از جوش آرگون برای اتصال دارای مقاومتی مثال زدنی است. این سیستم حفاظتی به اندازه ای مورد اطمینان است که اکثر بانک ها از آن به عنوان سیستم حفاظتی خود استفاده می کنند. استیل 304 را می توان بهترین آلیاژ مورد استفاده در ساخت نرده و حفاظ استیل دانست. استیل 304 جز استیل های نگیر (جذب آهنربا نمی شود) است. زنگ نمی زند و در برابر رطوبت و حرارت داری مقاومت بالایی است.

  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی