بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

حفاظ استیل

روش های مختلفی در نصب حفاظ استیل وجود دارد. هرکدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. نکته مهم در اجرای حفاظ بانکی نحوه اتصال لوله ها، میلگردهای آهنی داخل لوله و پروفیل است. استفاده از جوش و پیچ کاربرد بیشتری در این میان دارند.

در روش جوشکاری، لوله به پروفیل نقطه جوش می شود و میلگرد آهنی داخل آن معلق می­ ماند. این مدل را هیچ گاه نمی توان دمونتاژ کرد و معایبی همچون شکستن توسط ضربات چکش قوی دارد. از مزایای آن نیز می توان به مونتاژ سریع و برش بدون دقت بالای میلگردهای داخل لوله اشاره کرد.

هنگام استفاده از پیچ، میلگردها با دقت بالا برش داده می­ شود همچنین هر دو سر آن ها سوراخ و قلاویز می شود. پس از عبور دادن میلگردها از داخل لوله و پروفیل، از پشت پروفیل به وسیله پیچ تک تک آن ها ثابت می شوند که به صورت یک کلاف محکم در می­ آیند. نهایتا کلاف ها در جای خود نصب می­ شوند. حفاظ های پیچ شده به هیچ وجه شکسته نمی­ شوند و جزو مستحکم­ ترین حفاظ های بانکی هستند.

حفاظ بانکی، حفاظ استیل، نرده استیل، نرده استیل راه پله، قیمت نرده استیل، قیمت حفاظ استیل، استیل 304، حفاظ استیل پنجره، قیمت نرده استیل راه پله

  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی