بیبی سنتر

  • ۰
  • ۰

نرده

نرده در ابتدا صرفا به منظورحفظ امنیت در ساختمان باب شد ولی با توجه به روحیه ایده آل گرای انسان کم کم بحث جلوه و کیفیت بیشتر، پای نرده استیل یا فولاد را به ساختمان ها باز کرد. استنلس استیل یا فولاد های ضد زنگ آلیاژهایی بر پایه آهن هستند که شامل حداقل 10.5% کروم باشند، این آلیاژ نسبت به جنس نسل قدیم نرده های آهنی تغییرات چشمگیری داشته و به دور از معایب آهن محاسنی هم دارد که خاصیت ضد زنگ زدگی و پوسیدگی و مقاومت در برابر حرارت از آن جمله می باشد. فی الواقع افزودن عناصر دیگر به آهن در ایجاد خواص بی نظیر آلیاژ حاصله شایان ذکر است. مثلا باافزودن کروم به آهن، استیل ضد زنگ یا استینلس استیل به دست می آید که در برابر خوردگی های مختلف مقاومت بالایی دارد. از سوی دیگر خواص فلزی بهبود یافته استیل از نظر انبساط و دوام، آنتی باکتریال بودن و سهولت تمیز کاری استیل، این نسل نرده استیل را مبدل به کالای مورد علاقه برای منازل، مکان های عمومی ،رستوران ها و .... نموده است.
ظاهر لوکس و براق این نوع نرده نقره ای زیبا نقش بسزایی در طراحی داخلی و خارجی ایفا می کند و با لبه های صاف، صیقلی و پولیش خورده خود ایمنی، زیبایی و ظرافت را برای بنا به ارمغان می آورد.
ساخت و نصب سریع نرده های محکم و امن استیل با یراق آلات انتخابی شما میسر است.

  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • ariyo pasargad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی